Menu
Organizatorzy:

WARUNKI UCZESTNICTWA

Konferencja „e-Administracja dla Biznesu”
Poznań, 6-7 listopada 2013
 
Instytut Logistyki i Magazynowania
61-755 Poznań, ul. Estkowskiego 6
 

1. ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA 


Aby zgłosić udział w konferencji „e-Administracja dla Biznesu”, prosimy wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Formularz można pobrać/wydrukować ze strony: www.konferencja-eab.pl (INFORMACJE ORGANIZACYJNE/REJESTRACJA).
Warunkiem wpisania na listę uczestników konferencji jest dokonanie opłaty za uczestnictwo.

 

2. OPŁATA ZA UCZESTNICTWO

Opłata za uczestnictwo w konferencji w dniach 6-7 listopada 2013 wynosi:  415 zł bez VAT (510,45 zł z VAT) lub 300 zł bez VAT (369 zł z VAT) w przypadku uczestnictwa w 1 dniu konferencji.
Opłata obejmuje: 

        • udział w obradach plenarnych, wybranej sesji tematycznej (A1, A2, A3)* i panelu dyskusyjnym w dn. 6.11.2013, udział we wszystkich sesjach tematycznych w dn. 7.11.2013, udział w sesji warsztatowej C (godz. 15:30 – 17:00) w dn. 7.11.2013 (po wcześniejszej deklaracji)
        • udział w wieczornym bankiecie w dn. 6.11.2013
        • wstęp na wystawę towarzyszącą konferencji w dn. 6-7.11.2013,
        • możliwość skorzystania z tłumaczenia symultanicznego w dn. 7.11.2013
        • poczęstunek podczas przerw kawowych i lunch’e w dn. 6-7.11.2013
        • dostęp do prezentacji udostępnionych przez prelegentów i opublikowanych na stronie www.konferencja-eab.pl

          *Sesje tematyczne A1, A2, A3 w dniu 6.11.2013 odbywają się równocześnie.

          Informujemy, że rejestracja na konferencję nie oznacza rezerwacji hotelu. Zainteresowanych rezerwacją hotelu zapraszamy na stronę www.konferencja-eab.pl (INFORMACJE ORGANIZACYJNE/ZAKWATEROWANIE), która zawiera informacje o hotelach.

Uprzejmie informujemy, że Konferencja „e-Administracja dla Biznesu”, organizowana przez Instytut Logistyki i Magazynowania, nie jest usługą kształcenia zawodowego, o której mowa w art.  43 ust. 1 pkt 29c ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.), lecz usługą konferencyjną.

Jednocześnie podkreślamy, że zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami prawnymi, Wykonawca zobowiązany jest sam ustalić prawidłową stawkę podatku VAT. W związku z powyższym, Instytut Logistyki i Magazynowania nie jest uprawniony do zastosowania zwolnienia podmiotowego w podatku od towarów i usług.

 

3. REZYGNACJA Z UDZIAŁU

W przypadku wycofania zgłoszenia do 7.10.2013 – zgłaszającemu przysługuje zwrot całości opłaconych kosztów uczestnictwa. W przypadku wycofania zgłoszenia po 07.10.2013 – zgłaszający zostanie obciążony kwotą stanowiącą 20% wartości zgłoszenia. Rezygnacja powinna zostać przesłana w formie pisemnej (fax lub e-mail). W przypadku rezygnacji po 21.10.2013 - nie przysługuje zwrot opłaconych kosztów.

4. ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA I UDZIELANIE INFORMACJI

Paulina Sadowska 
Instytut Logistyki i Magazynowania
T: 61 666 48 71
F: 61 852 63 76
M: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Anna Dorna
Instytut Logistyki i Magazynowania
T: 61 850 49 44
F: 61 852 63 76
M: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Zapraszamy na konferencję.
 
 
Ostatnio zmienianyponiedziałek, 21 październik 2013 08:13
Powrót na górę